Wysyłka i Zwroty

Darmowa dostawa ponad 50% produktów
ShopBetter.pl wpisuje się w koncepcję hurtowni, w której użytkownik końcowy może wybrać konkretnego kuriera i ceny w oparciu o rozmiar koszyka użytkownika, wagę i adres wysyłki. ShopBetter.pl zawsze zapewnia opcję „darmowej wysyłki”, która jest automatycznie uwzględniana w cenie końcowej. Artykuły specjalne mogą zostać objęte dodatkową opłatą za wysyłkę, jeśli wymiary i/lub adres dostawy nie mają zastosowania w przypadku opcji „darmowa wysyłka”.

Standardowa dostawa: 5-7 dni roboczych
Ekspresowa dostawa: 2-4 dni robocze

Uwaga: mogą wystąpić przypadki, w których wysyłka jest opóźniona z powodu okoliczności pozostających poza naszą kontrolą.
W takiej sytuacji dołożymy wszelkich starań, aby poinformować naszych klientów o takich opóźnieniach na ShopBetter.pl.
Wszystkie zamówienia są wysyłane od naszego dostawcy usług magazynowych ZooFactory (ref.: Logistic Operator), który będzie wymieniony na paczce i paragonie.

Zwroty i Wymiany Śledzenie zamówień Ostateczna wyprzedaż + Odnowione Cło (poza granicami UE) Opóźnienia w dostawie Wady fabryczne i brakujące przedmioty Artykuły specjalne i płatna wysyłka