Wady fabryczne i brakujące przedmioty

ShopBetter.pl zapewnia wyjątkową bezpłatną usługę odbioru dla klientów którzy nabyli produkty z wadami fabrycznymi.

Jeżeli klient zdecyduje się zwrócić produkty, pokryje wszelkie poniesione koszty i musi powiadomić ShopBetter.pl o tej decyzji, abyśmy mogli odpowiednio przetworzyć zwrot.

Jak zwrócić wadliwy produkt

Przygotuj opakowanie w optymalnych warunkach i włóż wszystkie wadliwe produkty do (a) dużego kartonu/ów. Pamiętaj, że oryginalne opakowania samych produktów muszą dotrzeć do naszego magazynu w stanie nienaruszonym, bez naklejek i uszkodzeń.

Dlatego ważne jest, aby wzmocnić i dobrze uszczelnić kartony. Na paczkę naklej wydrukowaną etykietę otrzymaną od naszego działu Obsługi Klienta. Nie zapomnij wydrukować i nakleić etykiet (zawierających numer RMA powiązany z odbiorem, numer paczki i identyfikacyjny kod kreskowy) na każdej paczce.

Gwarancja obejmuje wady produkcyjne i w żadnym wypadku nie pokrywa zużycia ani niewłaściwego użytkowania.

Dokonamy zwrotu pieniędzy tylko w przypadku produktów z wadą fabryczną, dlatego dokładnie sprawdź te, które wykazują jakiekolwiek oznaki zużycia lub uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia opakowania lub plomb kurierskich, zwrot za produkt nie będzie wynosił 100%. Dlatego ważne jest, aby zwracany towar zabezpieczyć dodatkowym kartonowym pudełkiem, aby nie uszkodzić oryginalnego opakowania produktu.

Po otrzymaniu produktów, TSS ShopBetter.pl przeanalizuje każdy z nich i po ich zweryfikowaniu dokona wymiany lub zwrotu pieniędzy, w zależności od przypadku. Płatności zostaną odpowiednio wykonane za pomocą przypisanej metody płatności. UWAGA: Proces sprawdzenia i zwrotu pieniędzy klientowi może trwać kilka tygodni od odebrania go w naszym magazynie.

- - Nie otrzymano zamówienia, w przypadku zapytań o przesyłki, które nie zostały jeszcze odebrane lub w przypadku przesyłek, w których nie otrzymałeś wszystkich wysłanych paczek (odbiór częściowy) należy bez zwłoki skontaktować się bezpośrednio z Obsługą Klienta.

- - Otrzymano zamówienie, aby zgłosić incydenty po otrzymaniu wszystkich paczek z zamówieniem. Zgodnie z prośbą musisz dostarczyć wszystkie wymagane dokumenty. Przesłanie błędnych lub niedokładnych dokumentów, lub ich niewysłanie unieważni możliwość dochodzenia jakichkolwiek roszczeń i spowoduje anulowanie zgłoszenia.

Co zrobić w przypadku wad fabrycznych i brakujących przedmiotów