Zwroty i Wymiany

Nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu? Chcemy to naprawić. Dlatego zwroty i wymiany na ShopBetter.pl są łatwe.

Poza towarami oznaczonymi jako OSTATECZNA WYPRZEDAŻ i/lub ODNOWIONE, możesz zwrócić towar w naszej siedzibie głównej lub pod adresem ShopBetter.pl z dowolnego powodu w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy za pomocą pierwotnej formy płatności .*
Aby otrzymać zwrot pieniędzy na pierwotną formę płatności, zwracany towar musi być nienoszony, w oryginalnym opakowaniu i musi zawierać oryginalny dowód sprzedaży lub fakturę wysyłkową.

Dodatkowe warunki dotyczące zwrotów i wymiany towarów:
- Zwroty po 14 dniach z oryginalnym dowodem sprzedaży lub fakturą wysyłkową zostaną wystawione jako kredyt sklepowy bez względu na pierwotny formularz oferty.*
- Wymiana dokonana w ciągu 14 dni z oryginalnym paragonem sprzedaży lub fakturą wysyłkową zostanie wystawiona jako kredyt w pierwotnym formularzu oferty.
- Przy wymianach dokonanych po 14 dniach zostanie przyznany kredyt sklepowy z tytułu należnej różnicy.

- Towar otrzymany w prezencie może zostać zwrócony lub wymieniony. W przypadku zwrotu lub wymiany na ShopBetter.pl, wszelkie przyznane środki zostaną automatycznie wypłacone w oryginalnym formularzu oferty.

- Jeżeli zwrócisz towar zakupiony w ramach Nagrody lub oferty ShopBetter.pl, otrzymasz zwrot tylko ostatecznej ceny zakupu. Nagrody i oferty nie zostaną ponownie wydane ani przyznane, z wyjątkiem wymian dokonanych w tym samym dniu zakupu.

- Zwroty dokonane bez oryginału paragonu lub faktury wysyłkowej zostaną wystawione na kredyt sklepowy równy aktualnej cenie sprzedaży towaru. ShopBetter.pl może ograniczyć liczbę zwrotów dozwolonych bez oryginalnego paragonu sprzedaży lub faktury wysyłkowej. Ważny dowód tożsamości (prawo jazdy, paszport, książeczka wojskowa lub państwowy dowód tożsamości ze zdjęciem) jest wymagany w przypadku wszystkich zwrotów bez oryginalnego paragonu sprzedaży lub faktury wysyłkowej.

- Niektóre towary znajdujące się na ShopBetter.pl są oznaczone jako „OSTATECZNA WYPRZEDAŻ” i/lub „ODNOWIONE”. Towar oznaczony jako OSTATECZNA WYPRZEDAŻ i/lub ODNOWIONY nie może zostać zwrócony ani wymieniony z jakiegokolwiek powodu.

W niektórych przypadkach konsumentowi nie przysługuje ustawowe 14-dniowe prawo do odstąpienia od umowy, nawet jeśli produkt lub usługa została sprzedana przez Internet (sprzedaż na odległość).
Dotyczy to:
- - produktów specjalnie stworzonych dla konsumenta
- - biletów np. na koncerty, do teatru, biletów lotniczych i rezerwacji hoteli
- - dostawy żywności, napojów lub innych artykułów ogólnego użytku domowego
- - niektórych zapieczętowanych towarów, jeśli plomba została zerwana, takich jak nagrania dźwiękowe i obrazowe, oprogramowanie komputerowe oraz towary zapieczętowane ze względów higienicznych

- Perfumy, suche szampony, lakiery do paznokci, produkty do pielęgnacji twarzy, produkty zawierające alkohol, baterie wielokrotnego ładowania i urządzenia USB („Produkty specjalne”) znajdują się na OSTATECZNEJ WYPRZEDAŻY i/lub są ODNOWIONE, i nie mogą być zwracane ani wymieniane po otwarciu, lub gdy oryginalne opakowanie lub plomba zostały zerwane lub usunięte.
- - Produkty specjalne nie mogą zostać zwrócone na ShopBetter.pl.

- ShopBetter.pl zastrzega prawo do ograniczenia zwrotów lub wymian niezależnie od rachunku.

Zwroty (szczegóły) Jak wysłać Zwrot