Zwroty (szczegóły)

Możesz zwrócić produkt z dowolnego powodu w ciągu 14 dni od pierwotnej daty zakupu, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy za pomocą oryginalnej formy płatności. Przedmioty muszą zostać zwrócone nienoszone, w oryginalnym opakowaniu, z oryginalną fakturą wysyłkową.

Gdy towar wróci do magazynu i jego stan zostanie sprawdzony, przystąpimy do zwrotu pieniędzy. Pamiętaj, że proces zwrotu pieniędzy może potrwać kilka tygodni ze względu na konieczność ewaluacji otrzymanych przedmiotów.

W jakich przypadkach ShopBetter.pl nie zwraca 100% wartości produktu?
- Jeżeli produkt nosi widoczne oznaki niewłaściwego użytkowania, nieuzasadnionego uszkodzenia lub wróci w złym stanie
- Jeżeli produkt zostanie zwrócony bez opakowania, z uszkodzonym opakowaniem lub etykietami transportowymi, które czynią opakowanie bezużytecznym, zwrotowi podlega 50% wartości produktu
- Zwrot pieniędzy nie zostanie dokonany, jeżeli produkt zostanie zwrócony z brakującymi częściami lub akcesoriami, lub jeśli opis zdarzenia nie jest zgodny z prawdą.

Wypełnij Formularz zwrotu i wymiany znajdujący się pod adresem ShopBetter.pl/returns i dołącz go do zwracanego przedmiotu.

Prosimy o odczekanie 7-10 dni na przetworzenie zwrotu i zaksięgowanie pierwotnej formy płatności.

Wyjątki:
Jeżeli otrzymałeś przedmiot w prezencie pamiętaj, że zwrot zostanie dokonany na kartę, którą dokonano płatności.

Zwrotom dokonanym po 14 dniach z fakturą zostanie zaoferowana karta eGift ShopBetter.pl równa pełnej kwocie przedmiotu, bez względu na pierwotną formę oferty. Zwrotom dokonanym bez faktury będzie oferowana karta eGift ShopBetter.pl równa aktualnej cenie przedmiotów.
Masz pytania dotyczące zwrotu przedmiotów? Zapoznaj się z sekcją "Zwroty (szczegóły)".