Jak wysłać Zwrot

UWAGA: Proszę nie próbować zwracać ani wymieniać żadnych towarów oznaczonych jako „OSTATECZNA WYPRZEDAŻ” lub „Odnowione A+, A, B, C, D”, takich jak perfumy, szampony, kosmetyki i tym podobne.

WAŻNA INFORMACJA: Prosimy o umieszczenie informacji o tym, że zamówienie jest ZWROTEMoraz poniższe informacje na fakturze dla/od firmy kurierskiej, a także na zewnątrz paczki, aby zagwarantować prawidłową dostawę:

Przetwarzanie zwrotów
Zwrot (code: 4010F01)

{Nazwa produktu} {Cena produktu}

Jeżeli powyższe informacje nie zostaną uwzględnione na fakturze wysyłkowej dla wybranego kuriera, ShopBetter ApS może odmówić zwrotu i odesłać zamówienie do klienta na jego koszt.

Skorzystaj z usług preferowanego przewoźnika.
Klient pokrywa wszelkie koszty przesyłki zwrotnej.

Przepakuj swoje przedmioty i nadaj paczkę w autoryzowanym urzędzie pocztowym lub centrum wysyłkowym (DAO, DHL, PostNord itp.).

ShopBetter ApS
ATTN: Returns Processing
Adelgade 12, 1
9000 Aalborg
Denmark