UWAGA: Proszę nie próbować zwracać ani wymieniać żadnych towarów oznaczonych jako „OSTATECZNA WYPRZEDAŻ” lub „Odnowione A+, A, B, C, D”, takich jak perfumy, szampony, kosmetyki i tym podobne.
WAŻNA INFORMACJA: Prosimy o umieszczenie informacji o tym, że zamówienie jest ZWROTEMoraz poniższe informacje na fakturze dla/od firmy kurierskiej, a także na zewnątrz paczki, aby zagwarantować prawidłową dostawę:
Przetwarzanie zwrotów
Zwrot (code: 4010F01)
{Nazwa produktu} {Cena produktu}
Jeżeli powyższe informacje nie zostaną uwzględnione na fakturze wysyłkowej dla wybranego kuriera, ShopBetter ApS może odmówić zwrotu i odesłać zamówienie do klienta na jego koszt.
Skorzystaj z usług preferowanego przewoźnika.
Klient pokrywa wszelkie koszty przesyłki zwrotnej.
Przepakuj swoje przedmioty i nadaj paczkę w autoryzowanym urzędzie pocztowym lub centrum wysyłkowym (DAO, DHL, PostNord itp.).
ShopBetter ApS
ATTN: Returns Processing
Adelgade 12, 1
9000 Aalborg
Denmark