Regulamin ShopBetter.pl

Usługę tę oferuje ShopBetter ApS (shopbetter.pl) - Adelgade 12, 1, 9000 Aalborg, Denmark. VAT: 40004106. Poniższy Regulamin stanowi całość umowy pomiędzy Usługodawcą (ShopBetter ApS) a Użytkownikiem.

shopbetter.pl to jedyna platforma zakupowa online, jakiej potrzebujesz. Kompleksowy sklep z najlepszymi produktami w najniższych cenach, aukcjami, grami z natychmiastową wygraną, zniżkami i wieloma innymi atrakcjami. Dbamy o to, abyś już nigdy nie musiał robić zakupów w innym miejscu.

Niniejsze Warunki mają zastosowanie do zakupu produktów na stronie shopbetter.pl z dostawą w Poland, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.
Aby robić zakupy na stronie shopbetter.pl trzeba mieć ukończone 18 lat i posiadać ważną kartę płatniczą. Jeśli jednak użytkownik nie ukończył jeszcze 18 lat, w jego imieniu zamówienie może złożyć opiekun.


JAK U NAS KUPOWAĆ

Konsument musi wybrać produkty, które chce kupić i umieścić je w „Koszyku”. Zawartość koszyka można korygować i na bieżąco sprawdzać zawartość oraz cenę artykułów aż do momentu złożenia zamówienia. Wszystkie ceny na stronie shopbetter.pl zawierają podatek VAT i koszty wysyłki.
Gdy konsument jest gotowy do złożenia zamówienia, należy kliknąć „Koszyk” i wprowadzić swoje imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefonu, metodę płatności i wybierz metodę wysyłki (jeśli to możliwe).
Można zmieniać zawartość koszyka do momentu potwierdzenia zakupu poprzez naciśnięcie przycisku „Przejdź do płatności”. Następnie zamówienie zostanie przesłane do shopbetter.pl.


CZŁONKOSTWO

Członkostwo w ShopBetter.pl zapewnia dostęp do specjalnych ofert, unikalnych cen produktów itp. Zakupy jako zarejestrowany członek na stronie shopbetter.pl są opcjonalne. Członkostwo jest opcją, którą użytkownik aktywnie wybiera podczas składania zamówienia lub bezpośrednio korzystając ze stron rejestracji.


REGULAMIN CZŁONKOSTWA
Dotyczy tylko wtedy, gdy aktywnie wybrano członkostwo. Zostanie to wskazane w e-mailu i bezpośrednio w profilu użytkownika, jeśli wybrano członkostwo.

1. Korzyści
Członkostwo zapewnia dostęp do specjalnych ofert dla członków i zniżek na produkty na stronie shopbetter.pl. Jesteśmy tak pewni naszych cen, że jeśli użytkownik znajdzie niższą cenę gdziekolwiek indziej, wyrównamy tę cenę. Dotyczy to wszystkich członków opłacających członkostwo.
Jednocześnie oferujemy 14-dniową politykę zwrotu: jeśli użytkownik anuluje zakup, może zwrócić każdy nieotwarty produkt przez pełne 14 dni od daty wysyłki.
Członkowie mają dostęp do specjalnej infolinii (numer znajduje się w potwierdzeniu zamówienia lub w profilu po aktywacji członkostwa). Nasze telefony są czynne od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00-17:00. i w piątek od 9:00 do 16:00. Kontaktując się z pomocą techniczną (język angielski), proszę pamiętać o przygotowaniu numeru zamówienia.

2. Płatność
Opłata członkowska za nasze usługi będzie pobierana co miesiąc za pomocą wybranej przez użytkownika Metody Płatności w dniu kalendarzowym odpowiadającym rozpoczęciu płatnego członkostwa. Ma to na celu zapewnienie wszystkim użytkownikom niezakłóconego dostępu do serwisu. W niektórych przypadkach godzina wystawienia faktury może ulec zmianie, na przykład jeśli Metoda Płatności użytkownika nie została pomyślnie rozliczona lub jeśli płatne członkostwo rozpoczęło się w dniu spoza danego miesiąca. W przypadku podjęciu decyzji o zakończeniu członkostwa po opłaceniu z góry abonamentu miesięcznego, członkostwo będzie kontynuowane do końca okresu przedpłaconego.
Płatność jest realizowana za pośrednictwem szyfrowanego połączenia SSL i jest widoczna na wyciągu z karty kredytowej w następujący sposób: ShopBetter.pl 22 307 51 07

3. Zamówienie
Po dokonaniu płatności użytkownik otrzyma e-mail z potwierdzeniem od noreply @ shopbetter.pl. Użytkownik zawsze będzie mieć dostęp do historii swoich zamówień w shopbetter.pl za pośrednictwem profilu. Członkostwo mogą wykupić tylko osoby prywatne, które ukończyły 18 rok życia. W przypadku większości produktów można kupić maksymalnie jeden produkt na członkostwo, ponieważ zakupy często dokonywane są poniżej ceny zakupu. Dozwolone jest jedno członkostwo na gospodarstwo domowe, dlatego nie jest dozwolone tworzenie wielu kont z tym samym adresem. Zastrzegamy sobie prawo do wystawienia faktury na zwykłą cenę sprzedaży dla osób niebędących członkami w przypadku zakupu więcej niż jednego tego samego przedmiotu w ciągu 30 dni.

4. Regulamin subskrypcji
Subskrybując, użytkownik daje shopbetter.pl pozwolenie na pobieranie uzgodnionej kwoty z góry co miesiąc/dwa tygodnie lub co tydzień (w zależności od rodzaju członkostwa). Użytkownik może w dowolnym momencie cofnąć zgodę na obciążenie karty ustaloną kwotą.
Użytkownik może także zakwestionować „nieautoryzowane obciążenia” wobec wystawcy karty, jednak nie później niż osiem tygodni po obciążeniu, chyba że w umowie z wystawcą karty określono inaczej.
W przypadku zmiany ceny członkostwa na stronie shopbetter.pl użytkownik zostanie o tym poinformowany e-mailem od noreply @ shopbetter.pl oraz na swoim profilu shopbetter.pl.

5. Anulowanie członkostwa
Użytkownik może zrezygnować ze swojego członkostwa(*) w dowolnym momencie, a użytkownik nadal będzie mieć dostęp do shopbetter.pl do końca miesięcznego okresu rozliczeniowego. Nie oferujemy zwrotów kosztów ani kredytów za niepełne miesięczne okresy członkostwa. Aby anulować członkostwo należy przejść do strony „Profil” i postępować zgodnie z instrukcjami anulowania. Po anulowaniu członkostwa konto zostanie automatycznie zamknięte z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego. Przed upływem tego okresu użytkownik może także skontaktować się z Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej.
* Nie ma możliwości rezygnacji z członkostwa w ciągu pierwszych 24 godzin ze względu na proces rejestracji w naszych systemach.
Jeśli ważność karty płatniczej użytkownika wkrótce wygasa lub wygasła, można wpisać numer nowej karty w profilu shopbetter.pl i w ten sposób zabezpieczyć dalsze członkostwo. Produkty zamówione w okresie członkostwa zostaną dostarczone nawet po zakończeniu okresu członkostwa.

6. Odpowiedzialność posiadacza karty
Należy opłacić pełną kwotę za cały wybrany okres członkostwa i kolejne opłaty abonamentowe, chyba że w międzyczasie abonament został zakończony, por. pkt. powyższe zasady anulowania.

7. Prawo do odstąpienia od umowy
W przypadku anulowania subskrypcji użytkownik otrzyma zwrot pieniędzy. Można anulować subskrypcję, jeśli użytkownik nie skorzysta z niej w ciągu 14 dni.
Zwrócimy kwotę bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o chęci odstąpienia od umowy. Zwrócimy pieniądze metodą płatności zastosowaną w pierwotnej transakcji, chyba że uzgodniono inaczej.


PŁATNOŚĆ NA PRODUKTY

ShopBetter.pl miesięcznie akceptuje następujące karty kredytowe: VISA, Mastercard
Płatność jest realizowana za pośrednictwem szyfrowanego połączenia SSL i jest widoczna na wyciągu z konta w następujący sposób: ShopBetter.pl 22 307 51 07
- Nie pobieramy żadnych opłat za kartę.
- Dane karty kredytowej nigdy nie są zapisywane.
- Kwota nie zostanie pobrana z karty użytkownika do czasu wysłania przedmiotu.
- Płatności można rozłożyć na kilka mniejszych rat, aby zapewnić bezpieczny i szybki odbiór oraz dostawę.
- W przypadku niektórych Metod Płatności wystawca Metody Płatności może naliczyć opłatę za transakcję zagraniczną lub inne koszty. Aby uzyskać szczegółowe informacje, należy skontaktować się z dostawcą metody płatności.


WYSYŁKA

ShopBetter.pl to koncepcja sprzedaży hurtowej, w której użytkownik końcowy może wybrać konkretnych kurierów i ceny, w oparciu o rozmiar koszyka, wagę i adres wysyłki. ShopBetter.pl zawsze zapewnia opcję „bezpłatnej wysyłki”, która jest automatycznie wliczona w cenę końcową. W przypadku artykułów specjalnych może obowiązywać dodatkowa opłata za wysyłkę, jeśli wymiary i/lub adres wysyłki nie mają zastosowania w przypadku opcji „bezpłatnej wysyłki”.
Po złożeniu zamówienia zostaje ono wysłane do naszego magazynu (lokalnego i/lub strony trzeciej) w celu przetworzenia i wysyłki. Przetworzenie i wysyłka zamówienia mogą zająć 1-2 dni robocze.
- Standardowa dostawa: 5-7 dni roboczych
- Ekspresowa dostawa: 2-4 dni robocze
Uwaga: Może się zdarzyć, że wysyłka zostanie opóźniona z przyczyn od nas niezależnych. Jeżeli tak się stanie, postaramy się jak najszybciej poinformować naszych klientów o takich opóźnieniach.

Magazyn
Wszystkie zamówienia są wysyłane z/w imieniu Zoo Factory ApS (ref.: Logistic Operator); Adelgade 12, 1, 9000 Aalborg, Dania, VAT: DK40004106, niezależnie od pochodzenia produktu(ów) (lokalne magazyny, usługi dropshippingu lub inne). Odpowiednia informacja znajdzie się na wszystkich opakowaniach i rachunkach.

W żadnym momencie Zoo Factory ApS nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek interesy prowadzone przez ShopBetter.pl z klientami.
ShopBetter.pl został stworzony z myślą o obsłudze wielu dostawców dropshippingu za pośrednictwem Zoo Factory ApS, zarówno teraz, jak i w przyszłości. Zoo Factory ApS jest dostawcą usług sprzedaży bezpośredniej, jednak nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek spory pomiędzy ShopBetter.pl a jego klientami.
Obejmuje to gwarancje i zwroty.

Opóźnienia w dostawach
Jeżeli ShopBetter.pl nie będzie w stanie dostarczyć zamówienia w uzgodnionym terminie, konsument musi zostać poinformowany w ciągu 24 godzin o przyczynie opóźnienia i o nowym terminie dostawy. Jeśli ShopBetter.pl nie będzie też w stanie naprawić błędu w rozsądnym terminie, konsument ma prawo do anulowania zakupu. Dotyczy to również zamówień specjalnych.


GWARANCJA CENY

W shopbetter.pl staramy się zapewnić najlepszą cenę na wszystkie produkty, które znajdują się w naszym katalogu.
Aby zapewnić uczciwe porównanie, dopasowana przez nas cena musi spełniać te proste wymagania, zanim użytkownik skontaktuje się z naszym działem obsługi klienta:
- Artykuł musi znajdować się w magazynie w sklepie, z którym porównujemy cenę.
- Gwarancja ceny dotyczy artykułów, które są rzeczywiście dostępne, a zatem nie dotyczy ofert specjalnych, ofert hurtowych i/lub ofert specjalnych z ograniczoną dostępnością/ograniczonych czasowo.
- Gwarancja ceny nie dotyczy ofert wymagających członkostwa, takich jak grupy zakupowe/kluby lojalnościowe, ani jakiejkolwiek formy płatności w celu uzyskania dostępu do oferty.

W mało prawdopodobnym przypadku, gdy użytkownik znajdzie ten sam artykuł dostępny po niższej cenie w sieci sklepów lub głównym sklepie internetowym sprzedającym do/z kraju pochodzenia użytkownika, wyrównamy cenę produktu. Aby kupić produkt po niższej cenie, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta przed złożeniem zamówienia. Zanim będzie można zastosować gwarancję ceny, potrzebna jest dokumentacja potwierdzająca cenę.
Należy pamiętać, że wszystkie ceny na shopbetter.pl obejmują wysyłkę (cena całkowita).


PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsument ma 14-dniowe prawo do odstąpienia od umowy, gdy robi zakupy u nas.
Okres anulowania wygasa po 14 dniach od dnia otrzymania przedmiotu. Jeżeli w jednym zamówieniu użytkownik zamówił kilka różnych pozycji, ale są one dostarczane pojedynczo, termin liczony jest od dnia otrzymania ostatniej pozycji.
Jeżeli zamówienie składa się z kilku przesyłek lub części, termin odstąpienia od umowy upływa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przez klienta ostatniej przesyłki lub ostatniej części.
Termin oznacza, że użytkownik ma 14 dni od otrzymania zamówienia na powiadomienie nas, że chce anulować zakup. Można do nas zadzwonić pod nr tel. 22 307 51 07 lub wysłać e-mail na adres support @ shopbetter.pl, lub skorzystać ze standardowego formularza anulowania dostępnego w naszym dziale obsługi klienta, klikając tutaj lub bezpośrednio w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia i na stronach internetowych.
Nie można anulować zakupu poprzez odmowę odbioru przedmiotu bez jednoczesnego powiadomienia nas.

Jeśli użytkownik chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, shopbetter.pl zwróci płatność (pomniejszoną o wszelkie koszty przesyłki zwrotnej, pod warunkiem, że firma shopbetter.pl poinformowała konsumenta, że ponosi koszty wysyłki w ramach korzystania z prawa odstąpienia od umowy) w terminie 14 dni od dnia otrzymania powiadomienia przez shopbetter.pl.
Jeżeli shopbetter.pl nie otrzymała produktu, shopbetter.pl ma prawo poczekać ze zwrotem pieniędzy w następujących przypadkach: (i) aż produkt zostanie zwrócony lub (ii) do czasu przedstawienia przez konsumenta dowodu zwrotu produktu.

Istnieje kilka przypadków, w których konsumentowi nie przysługuje ustawowe 14-dniowe prawo do odstąpienia od umowy, nawet jeśli produkt lub usługa zostały sprzedane w Internecie (sprzedaż na odległość).
Dotyczy to:
- produktów zaprojektowanych specjalnie dla konsumenta
- biletów np. na koncerty, do teatru, przeloty i rezerwacji hoteli
- dostawy żywności, napojów lub innych artykułów powszechnego użytku domowego
- niektórych zapieczętowanych towarów w przypadku naruszenia plomby, takich jak nagrania dźwiękowe i obrazowe, oprogramowanie komputerowe oraz towary zapieczętowane ze względów higienicznych


ANULOWANIE CZĘŚCI ZAKUPU

W przypadku zakupienia kilka przedmiotów, użytkownik ma możliwość zwrotu jednego lub więcej artykułów, nawet jeśli zostały zakupione w jednym zamówieniu. Należy pamiętać, że w przypadku anulowania części zakupu nie otrzyma się zwrotu kosztów wysyłki. Jeśli konsument nie jest zadowolony z zamówienia, może do nas zadzwonić pod numer tel. 22 307 51 07 lub wysłać e-mail na adres support @ shopbetter.pl, lub bezpośrednio odwiedzić Dział Obsługi Klienta.


ZWROTY

Po powiadomieniu nas o chęci anulowania zakupu użytkownik ma 14 dni na zwrot przedmiotu. Konsument musi zapłacić za zwrot paczki i ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, które mogą wystąpić podczas transportu.

Prosimy o przesłanie przedmiotu na adres:

ShopBetter ApS
ATTN: Returns Processing
Adelgade 12, 1
9000 Aalborg
Denmark


* Proszę dodać notatkę Zwrot (kod:4010F01).
Przyjmujemy wyłącznie przesyłki wysyłane bezpośrednio na ten adres.


STAN ZWRACANEGO PRODUKTU

Jeżeli rzecz utraciła wartość na skutek używania jej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, właściwości i funkcjonalności produktu, zwrócona zostanie tylko część kwoty zakupu. Kwota, jaką można otrzymać, zależy od wartości handlowej przedmiotu, a w niektórych przypadkach może to oznaczać, że konsument otrzyma jedynie zwrot kosztów wysyłki. Zalecamy zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu. Brak oryginalnego opakowania może skutkować zmniejszeniem wartości przedmiotu.


GWARANCJA / PRAWO REKLAMACYJNE

Dokonując u nas zakupu jako konsument, do zakupów towarów mają zastosowanie przepisy duńskiej ustawy o sprzedaży towarów. Oznacza to, że konsument otrzymuje 24-miesięczną gwarancję.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana, oznacza to, że towar może zostać naprawiony, wymieniony, a cena zakupu może zostać zwrócona lub obniżona, w zależności od konkretnej sytuacji.

Reklamację należy złożyć w „rozsądnym czasie” po wykryciu wady. Jeśli konsument złoży reklamację w ciągu dwóch miesięcy od wykrycia wady, reklamacja zawsze zostanie złożona na czas.
Jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy konsumentowi (rozsądne) koszty wysyłki. Towar należy zawsze zwrócić we właściwym opakowaniu. Należy również pamiętać o zatrzymaniu potwierdzenia nadania przesyłki, abyśmy mogli zwrócić koszty wysyłki.

W przypadku rezygnacji z zakupu towar należy zwrócić do magazynu, z którego został wysłany. Adres znajduje się w przesłanym potwierdzeniu zamówienia oraz w załączonym oświadczeniu dotyczącym przesyłki.

Przyjmujemy wyłącznie przesyłki wysłane bezpośrednio na ten adres. Należy pamiętać, że towar należy zawsze wysłać w odpowiednim opakowaniu i należy zatrzymać dowód nadania przesyłki. Konsument ponosi odpowiedzialność za paczkę/przedmioty do czasu ich otrzymania przez firmę. Dlatego prosimy o zachowanie potwierdzenia pocztowego zawierającego wszelkie informacje o kosztach wysyłki oraz numer(ach) śledzenia przesyłki. Przy zwrocie produktu należy również opisać problem tak szczegółowo, jak to możliwe. Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacyjnego, który można znaleźć klikając przycisk „Zwrot” przy zamówieniu na koncie użytkownika na stronie shopbetter.pl. Nie jest to wymóg, ale ułatwia nam rozpatrzenie sprawy i minimalizuje czas rozpatrywania reklamacji.
Kupując produkty do pobrania przez internet, gwarantujemy, że przedmiot można pobrać i będzie on aktywny przez okres do trzech lat.

Niektóre towary na shopbetter.pl są oznaczone jako „SPRZEDAŻ OSTATECZNA” i/lub „ODNOWIONY”. Towar oznaczony jako SPRZEDAŻ OSTATECZNA i/lub ODNOWIONY nie podlega zwrotowi ani wymianie z jakiegokolwiek powodu.
Perfumy, suche szampony, lakiery do paznokci, produkty do pielęgnacji twarzy, produkty zawierające alkohol, akumulatory i urządzenia ładowane przez USB („Produkty specjalne”) stanowią SPRZEDAŻ OSTATECZNĄ i/lub są ODNOWIONE i nie mogą zostać zwrócone ani wymienione po otwarciu lub gdy oryginalne opakowanie/plomba została uszkodzone lub usunięte.


ZWROT W PRZYPADKU REKLAMACJI

Jeśli konsument złoży skargę dotyczącą produktu, a shopbetter.pl zatwierdzi reklamację, shopbetter.pl musi zwrócić pełną kwotę, w tym koszty wysyłki i inne odszkodowanie, do którego konsument jest uprawniony na mocy obowiązkowych przepisów. Zwrot środków powinien nastąpić bez zbędnej zwłoki od momentu uznania reklamacji.


WARUNKI ZWROTU

shopbetter.pl musi dokonać zwrotu środków metodą płatności zastosowaną w pierwotnej transakcji. shopbetter.pl ma prawo zwrócić kwotę w inny sposób, jeśli konsument aktywnie zatwierdzi taką metodę zwrotu. Należy pamiętać, że zaznaczone pola nie liczą się jako aktywna zgoda konsumenta.


RÓŻNE

Regulamin niniejszej umowy może zostać zmieniony przez ShopBetter.pl bez uprzedniego powiadomienia użytkownika. ShopBetter.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów gramatycznych i ortograficznych w umowie. Niniejszy Regulamin podlega prawu duńskiemu i będzie interpretowany zgodnie z postanowieniami duńskich sądów. Sądy duńskie mają wyłączną jurysdykcję do rozstrzygania wszelkich roszczeń lub sporów, które mogą wyniknąć z niniejszego Regulaminu lub w związku z nim.


SKARGI

W przypadku niezadowolenia z zakupu lub subskrypcji, można do nas zadzwonić pod numer tel. 22 307 51 07 lub wysłać e-mail na adres support @ shopbetter.pl, lub bezpośrednio odwiedzić Dział Obsługi Klienta.

Jeśli konsument chce złożyć skargę dotyczącą zakupu, może wysłać wiadomość e-mail na adres support @ shopbetter.pl. Jeśli nie uda nam się znaleźć rozwiązania, konsument może wysłać skargę przez portal Internetowego rozstrzygania sporów Komisji Europejskiej tutaj – http://ec.europa.eu/odr
Można także znaleźć bezpośredni link do następujących (lokalnych) organizacji zajmujących się prawami konsumentów:

Dania
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

Norwegia
Forbrukertilsynet
Fred Olsens gate 1
0152 Oslo
www.forbrukerradet.no/klageguide

Szwecja
ARN
Box 174
101 23 Stockholm
www.arn.se/om-arn/anmalan

Finlandia
Kuluttajaneuvonta
KKV, PL 5
00531 Helsinki
www.kkv.fi/en/consumer-advice

Wielka Brytania
Citizens Advice
3rd Floor North, 200 Aldersgate
London, EC1A 4HD
www.gov.uk/consumer-protection-rights

Francja
European Commission
ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=FR

Belgia
European Consumer Centre Belgium / OOBC vzw
Hollandstraat 13
1060 Brussels
www.eccbelgie.be/ik-heb-een-klacht

Holandia
de geschillencommissie
PO Box 90600
2509 LP The Hague
www.degeschillencommissie.nl/komt-u-niet-tot-een-oplossing

Hiszpania
European Commission
ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.new&complainttype=1&consumer-question3=N

Niemcy
European Commission
eccwebforms.eu/germany/complaint

Australia
ACCC
GPO Box 3131
Canberra ACT 2601
www.accc.gov.au/contact-us/contact-the-accc/report-a-consumer-issue

Nowa Zelandia
Consumer Protection
PO Box 1473
Wellington 6140
www.consumerprotection.govt.nz/general-help/how-to-complain

Kanada
Office of Consumer Affairs
235 Queen St
Ottawa ON K1A 0H5
www.ic.gc.ca/eic/site/oca-bc.nsf/eng/h_ca02964.html


Niniejszy Regulamin został ostatnio zaktualizowany dnia 19/04-24

ShopBetter ApS
VAT: 40004106
Adelgade 12, 1
9000 Aalborg
Denmark