Co zrobić w przypadku wad fabrycznych i brakujących przedmiotów

W każdym z poniższych przypadków masz 48 godzin od otrzymania przedmiotów na zgłoszenie zdarzenia.

Jak należy postępować po otrzymaniu przesyłki:
Wszystkie nasze artykuły opuszczają magazyn w opakowaniu, które jest w idealnym stanie.

Pierwszą rzeczą, którą należy zrobić, jest sprawdzenie, czy liczba otrzymanych przesyłek zgadza się z wysłanymi. Następnie ostrożnie sprawdź każdą paczkę z zewnątrz, aby zobaczyć, czy nie ma żadnych oznak uderzenia lub niewłaściwego obchodzenia się z nią, takich jak wybrzuszenia, wgniecenia, dziury, pudła w złym stanie, zerwane plomby kurierskie lub jakiekolwiek znaki, które mogą sugerować, że towar może być uszkodzony.

Obowiązkowe jest pozostawienie notatki i podpisu na liście przewozowym kuriera, na dokumencie lub nośniku cyfrowym (PDA), „PACZKA Z WIDOCZNYMI USZKODZENIAMI”, jeśli te oznaki są obecne. Niepodpisanie, że paczka ma WIDOCZNE USZKODZENIA, a następnie przedstawienie zdjęć, na których widać takie uszkodzenia, spowoduje automatyczne odrzucenie zgłoszenia.


Produkt z widocznymi uszkodzeniami:
Proszę dołączyć następującą dokumentację:
1. zdjęcie pudełka z zewnątrz;
2. zdjęcie etykiety kurierskiej;
3. zdjęcie wnętrza pudełka z produktem i zabezpieczeniami;
4. zdjęcie uszkodzonego lub zepsutego produktu;
5. zdjęcie lub kopię faktury dostawy dołączonej do przesyłki
(potwierdzenie odbioru z listą produktów i stemplami);

Nieprawidłowy produkt:
W przypadku dostarczenia nieprawidłowego produktu należy dołączyć:
1. zdjęcie otrzymanego nieprawidłowego produktu;
2. zdjęcie listy produktów ze stemplami;
3. zdjęcie z kodem EAN otrzymanego nieprawidłowego produktu (kod kreskowy);

Brakujący produkt:
Aby móc zająć się Twoim problemem, musimy otrzymać:
1. zdjęcie pudełka
2. zdjęcie etykiety kurierskiej;
3. zdjęcie lub kopię dokumentu dostawy dołączonego do przesyłki (lista produktów ze stemplami).

Brakujące części
Prosimy o dostarczenie zdjęcia wskazującego brakujące elementy na zdjęciu produktu w naszym sklepie;

Gwarancja/wadliwy przedmiot
Aby móc zająć się incydentem, musimy otrzymać od Ciebie:
1. Film/zdjęcie, na którym możemy ocenić wskazany przez Ciebie problem z działaniem.
2. Zdjęcie etykiety producenta, z widocznym numerem seryjnym, jeśli zamawiany przez Ciebie produkt jest urządzeniem elektronicznym lub sprzętem AGD.
3. Zdjęcie z widocznym kodem EAN wadliwego/zepsutego produktu.
4. Kopię listy produktów ze stemplami (potwierdzenie odbioru dołączone do przesyłki)
Pomaga nam to wykryć, kiedy klient nie używa prawidłowo produktu, kiedy problem z działaniem można rozwiązać wysyłając część zamienną, lub kiedy jedynym rozwiązaniem jest odbiór w celu naprawy lub zwrotu pieniędzy.

Gdy tylko otrzymamy od Ciebie odpowiedź potwierdzimy, jak rozwiążemy Twój problem.

Proszę pamiętać, że:
Wszelkie oznaki ingerencji lub naprawy przez nieoficjalna pomoc techniczną spowodują utratę gwarancji producenta.