Status zamówienia i historia

Możesz śledzić status swojego zamówienia online na ShopBetter.pl. Kliknij swój Profil i zaloguj się, aby sprawdzić status ostatniego zamówienia oraz historię zamówień.
Możesz przejrzeć historię śledzenia i szacowaną datę dostawy. Średnio wynosi ona 5-7 dni roboczych od momentu wysłania zamówienia.

Statusy zamówienia:
Zamówienie złożone - „Złożone”
Gdy złożysz zamówienie na ShopBetter.pl i Twoja karta kredytowa zostanie autoryzowana, status Twojego zamówienia będzie wyświetlany jako „Złożone”.

Przetwarzanie zamówienia – „W toku”
Po złożeniu zamówienia zostanie ono wysłane do naszego magazynu w celu przetworzenia i zapakowania do wysyłki. W tym czasie status zamówienia będzie wyświetlany jako „W toku”. Przetworzenie zamówienia i przygotowanie go do wysyłki może potrwać od 1 do 2 dni roboczych. Gdy zamówienie osiągnie status „W toku”, nie można dokonać żadnych zmian ani anulować zamówienia.

Dostawa zamówienia - „Wysłano”
Gdy zamówienie opuści magazyn, status zamówienia zmieni się na „Wysłano”.

Dostawa zamówienia - „Częściowo wysłane”
Jeżeli Twoje zamówienie dotrze w kilku przesyłkach, gdy jedna z tych przesyłek opuści nasz magazyn, status zamówienia będzie wyświetlany jako „Częściowo wysłane”.

Zamówienie zwrócone- „Zwrócone”
Przetworzenie zwrotu i przesłanie go na konto karty kredytowej trwa do 30 dni. Gdy zamówienie zostanie zwrócone i przetworzone, status zamówienia będzie wyświetlany jako „Zwrócone”. Powiadomimy Cię za pomocą wiadomości e-mail, gdy zwrot zostanie przetworzony.

Anulowanie lub modyfikacja zamówienia
Przed złożeniem zamówienia możesz sprawdzić w koszyku zawartość i całkowitą kwotę. Po pomyślnym przesłaniu zamówienia otrzyma ono status „Złożone”. Twoje zamówienie jest wtedy „W toku”. Jedynym momentem, w którym możesz anulować lub zmodyfikować swoje zamówienie, jest status „Złożone”. Gdy Twoje zamówienie wejdzie w proces wysyłki „W toku”, nie można wprowadzać dalszych zmian.

Jeżeli zamówienie było „W toku”, nie możemy anulować ani zmodyfikować zamówienia. Możesz bezpłatnie zwrócić swoje przedmioty, aby otrzymać kredyt na swoim koncie.

Częściowo anulowane zamówienia
Jeżeli pozycja w Twoim zamówieniu jest niedostępna po złożeniu zamówienia, pozycja, której brak jest w magazynie, zostanie anulowana z Twojego zamówienia, a Ty otrzymasz powiadomienie e-mailem. Wszystkie produkty znajdujące się w Twoim zamówieniu zostaną wysłane. Jeżeli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy produkt będzie ponownie dostępny, wejdź na stronę produktu i zapisz się, aby otrzymywać powiadomienie „wyślij e-maila, gdy będzie dostępny”.