Nie otrzymuję wiadomości e-mail od ShopBetter.pl?

Otrzymasz serię e-maili w związku z rejestracją i członkostwem na ShopBetter.pl.

Jeśli wykupisz członkostwo, wkrótce po rejestracji otrzymasz trzy e-maile: e-mail powitalny, potwierdzenie zamówienia dotyczące zakupu członkostwa oraz e-mail wyjaśniający, jak zweryfikować profil.

Jeżeli zarejestrujesz się w celu uzyskania bezpłatnego podstawowego członkostwa, po zarejestrowaniu otrzymasz od nas jedną powitalną wiadomość e-mail.

Jeżeli nie otrzymałeś któregokolwiek z tych e-maili, może to oznaczać, że trafiły one do folderu ze spamem. Sprawdź folder, aby zobaczyć, czy tam są. Nadawcą e-maili będzie: support@ShopBetter.pl.

Jak określono w regulaminie, obowiązkiem użytkownika jest upewnienie się, że może otrzymywać od nas wiadomości e-mail. Jeśli nie znajdziesz e-maili, które wysłaliśmy, skontaktuj się z obsługą klienta.