Dlaczego moja weryfikacja została odrzucona?

Aby weryfikacja członkostwa powiodła się, musisz przesłać zdjęcie ważnego dowodu identyfikacyjnego, takiego jak kopia prawa jazdy, paszportu lub rachunku za media, na której widoczne jest Twoje imię i nazwisko oraz adres. Widoczne informacje muszą odpowiadać Twojemu profilowi. W związku z tym weryfikacja mogła zostać odrzucona z powodu braku dopasowania danych.

Inną możliwością jest to, że przesłane zdjęcie jest zbyt rozmazane i dlatego nie możemy potwierdzić Twoich danych. Spróbuj przesłać nowe zdjęcie.

Wreszcie, może się zdarzyć, że nie mogliśmy zweryfikować Twojego członkostwa, ponieważ nasz system zidentyfikował Twoją rejestrację jako próbę naruszenia naszych warunków, lub ponieważ przesłałeś zdjęcie nieważnego dokumentu.

ShopBetter.pl nie pozwala na utworzenie więcej niż jednego członkostwa w celu dalszego korzystania z oferty promocyjnej, otrzymania nagrody, itp. W ciągu 6 miesięcy można otrzymać tylko jedną ofertę promocyjną na gospodarstwo domowe.

Pamiętaj, że powyższe nie ma wpływu na członkostwo, które wciąż jest aktywne.