Nie znam swojego hasła. Jak je zresetować?

Jeżeli zapomniałeś hasła, możesz otrzymać nowe, idąc do ShopBetter.pl, wybierając „Zaloguj się” w prawym górnym rogu, a następnie klikając „Zapomniałem hasła”.

Po kliknięciu „Zapomniałem hasła” zostaniesz przeniesiony na stronę, na której musisz wprowadzić adres e-mail, na który się zarejestrowałeś. Następnie poprosisz system o przesłanie nowego hasła na ten adres e-mail. Nowe hasło pojawi się w Twojej skrzynce odbiorczej kilka minut później.

Jeżeli otrzymasz wiadomość, że wpisałeś nieznany adres e-mail, spróbuj podać inne adresy e-mail, których również używałeś. Możliwe, że zarejestrowałeś się przy użyciu starego adresu e-mail.

Jeżeli nie otrzymasz hasła w swojej skrzynce odbiorczej, sprawdź folder ze spamem, ponieważ możliwe, że wiadomość tam trafiła. Jeśli nie możesz znaleźć e-maila, zachęcamy do kontaktu z obsługą klienta, abyśmy mogli Ci pomóc.